ZEN TimeSheet
Gyors és egyszerű munkaidő rögzítés pilótavizsga nélkül
Próbálta már hívásaiból és levelezéseiből megbecsülni, egy-egy projekt mennyi időt vesz igénybe? Milyen feladatok élveznek prioritást, mikor kellene számláznia? Ehhez mindenképp nyilvántartást kell vezetni, azonban úgy érzi ehhez kevés a kockás füzet, és az Excellel sem akar bajlódni?
A ZEN TimeSheet segít abban, hogy munkavégzését gyorsan és könnyedén rögzíthesse, és egy áttekinthető felületet kapjon. A riportból pillanatok alatt kinyerhetővé válnak az adatok arról, hogy melyik kolléga, mely időpontban, és milyen projektben dolgozott.
Ezért választják mások a TimeSheet-et
Miért éri meg munkavállalóknak?
Az applikáció segítségével a munka rögzítés csupán pár kattintás lesz, és a nap végén egyszerűen leellenőrizheti, bekerültek e a leadott számok. És mindezt megteheti okoseszközéről a liftben, vagy hazafelé utazás közben akár a buszon is rögzítheti hiányzó tételeit. Sőt, visszamenőleg is feltöltheti elmaradt óráit..
A ZEN TimeSheet funkciói:
- Egy ügyfél, több projekt
- Feladatok projekthez rendelés
- Tervezési fázistól a számlázandó munkák rögzítéséig használható
- Projektenként megadható óradíj
- Riport funkciók
- Beépített időmérő
- Összevezetés Planner feladatokkal
- Planner feladat lezárása az alkalmazásból
Miért éri meg vezetőknek?
Jó szerződés? Rossz szerződés? Jó ügyfél? Rossz Ügyfél? Megérzés helyett végre adatokból dönthet. A rögzített adatok alapján világos képet kap arról, hogy munkavállalói mennyit időt szánnak ügyfeleikre, adminisztrációs munkájukra. Mindezt megnézheti egyénileg és összesítve is.
Mit kap az ügyfél?
- Bármikor, bárhonnan rögzítheti és lekérdezheti az adatokat
- Mobilról is elérhető, egyszerű, átlátható felület
- Az adatok a biztonságos Microsoft Office 365 felhőben vannak
- Nincs illetéktelen hozzáférés
- A napi nézet mutatja, ha valami nem került még rögzítésre
- Beépített időmérőt