ZEN Memo
Elérkezett a hatékony dokumentálás ideje
A ZEN Memo segítségével a feljegyzések, fényképek és más dokumentációk elkészítése gyorsabb, egyszerűbb és időhatékonyabb lesz. Amellett, hogy egy korszerű rendszert vezet be, növeli a produktivitást, elkerüli a fontos feljegyzések vagy fényképek elvesztését, és a cégen belüli információáramlásnak is új lendületet ad.

Amiért a Zen Memo-t választják
Profi dokumentálás, memo készítés azonnal
Egész nap tárgyalásról tárgyalásra utazik? Terepen dolgozik, nincs ideje, és lehetősége leülni a géphez és feljegyzéseket készíteni? A memokat viszont várják a megrendelők, az ügyfelek, vezetők, munkatársak. Fontos mindenkinek, hogy az aznapi meetingek adminisztrációja, fényképek társítása, helyszínrajzok megosztása, feladatok kiosztása és folyamatok aktualizálása minél hamarabb elkészüljön és továbbküldésre kerüljön. Mindezt telefonról oldhatja meg a MEMO segítségével!
Nem kell megvárnia a nap végét
Az applikáció segítségével néhány alapadat megadását követően képeket tud készíteni, majd társítani a felületen megnyitott új MEMO sablonnál, így a dokumentáció elkészültével nem kell megvárni a nap végét. A fotó alá azonnal írhat, vagy akár diktálhat, például mit kell a képen látni, miért lehet érdekes számunkra. A ZEN MEMO a GPS koordinátákat, az időbélyeget és a készítő nevét is automatikusan tárolja. A befotózott képeket tudja forgatni, sorrendjüket változtatni, majd pár gombnyomás alatt elkészítheti a memo (helyszíni jelentés) előképét. Ha szükséges, csinosíthatja, módosíthatja, ha mindent rendben talál, kész a jelentés, küldhető. Igen, ez ennyire egyszerű. Mire beül az autóba, már az ügyfél, főnök és az asszisztense e-mail postaládájában landol az üzenet.
Miért éri meg a munkavállalónak?
A dolgozók idejének nagy részét az adminisztráció veszi el, azonban az applikáció segít ebben. Teljes munkaidejében szaktudásának megfelelő munkát végezhet, megszűnik az idegőrlő képmásolás, társítás, válogatás, rendezgetés, információ felelevenítés. ”Vajon ezt a képet miért készítettem, mit beszéltem meg a reggeli meetingen, mi lesz a következő lépés?” A ZEN MEMO-nak köszönhetően nem kell visszaemlékeznie, csupán előveszi a telefonját vagy tabletjét, és a kimenő postaládájában minden jelentése visszanézhető.
Miért éri meg a vezetőknek?
Szakértői heti 40 órában azzal foglalkozhatnak, amihez értenek, amivel az igazi értéket teremtik, és természetesen amivel a pénzt is keresik. Senkit sem kell ez után újra és újra megkérni, hogy készítsen helyszíni feljegyzést, vagy kérdőre vonni, miért nem látja a tárgyalások összegzését? A memok a meetingek alatt vagy utána azonnal küldhetőek. A ZEN MEMO-nak hála a szakértői akár 20-25%-kal is több helyszínre tudnak eljutni, vagy hosszabb, minőségi időt tölthetnek el egy-egy ügyfélnél. A riportok egységesek, az ügyfelek hálásabbak, a kiszolgálás minősége javul. Dolgozói fókuszáltabbak, pihentebbek lesznek. A Zen MEMO app segítségével csökken az adminisztrációs teher, a papírmunka „magától” megtörténik, számos folyamat automatizálódik.