ZEN Impression
Az első benyomás fontos!
Automatizálja leendő ügyfeleivel a kapcsolatfelvételt, spóroljon időt és energiát egy CRM rendszerrel is összeköthető Zen Impression alkalmazásunk segítségével.
Küldjön előre elkészített üzeneteket szolgáltatásairól vagy termékeiről, így több idő marad a kapcsolatépítésre, és szükségtelenné válik a percekig tartó pötyögés.
Partnere úgy távozhat az önnel történő megbeszélésről, hogy már az ajtón kilépve a zsebében van minden információ, amelyre szüksége lehet a megfelelő döntéshez.
Lejárt a névjegykártyák gyűjtésének az ideje!
Ott áll szemben egy fontos konferencián az ideális ügyféllel, aki érdeklődik termékei/szolgáltatásai iránt? Beszélgetnek, majd elbúcsúznak, viszont idő hiányában nincs idő adatokat rögzíteni, CRMbe felvinni, hisz jön a következő. És ez így megy egész nap. A rendezvényt követően a látogató nevét elfelejtjük, a névjegykártyáját elhagyjuk, teljes a káosz. Potenciális ügyfelünk viszont nem vár, bevásárol a konkurenciánál.
Legyen professzionális, modern és gyors!
A ZEN Impression ebben segít! Hogyan? Használja a ZEN Impression alkalmazást és küldjön azonnali üzenetet, melyben felveszi a kapcsolatot az érdeklődő partnerrel, kiválasztva és megjelölve a téma üzenetét, fontosságát. Garantált a postaládában landoló e-mail és a kontaktcsere! Személyre szabhatja e-mail sablonjatit, egyéni aláírást generálhat, videót, tartalmat küldhet. Ezzel egy időben az alkalmazás gyűjti, listába rendezi a kiküldött üzeneteket, névvel, bejegyzéssel együtt.
Miért éri meg értékesítőknek?
Beszélgetés közben nem kell a korábbi adatokat megjegyeznie, koncentrálhat teljes egészében az aktuális beszélgetőpartnerére. A nap végi adminisztráció megszűnik, nem kell névjegyeket hajtogatnia, csak vegye elő a rendezvény alatt generált marketing listáját.
Miért éri meg vezetőknek?
Garantált az egységes kommunikáció a teljes csapatban. Az üzenetek frissítése központilag kezelhető. Nincs elveszett jegyzett, elfelejtett érdeklődő. Értékesítői fókuszáltabbak, pihentebbek. A ZEN Impression applikáció segítségével csökken az adminisztrációs teher.
ZEN Impression funkciói:
- Akár több címzett
- Akár több üzenet egy levélben
- Szükség esetén üzenet módosítható
- Megszemélyesítés („Kedves Tímea!”)
- Profi aláírás, mint az Outlookban
- Saját és közös üzenetek
- Alapvető formázási lehetőségek
- Elküldött üzenetek az Outlookban
- Belső comment
- Lead erősség jelölő
Mit kap az ügyfél?
- Bármikor, bárhonnan elküldheti az üzeneteit
- Mobilról is könnyen kezelhető felület
- Az adatok a biztonságos Microsoft Office 365 felhőben vannak
- Azonnali és automatikus rögzítés a marketing listában. (beállítást igényel)