+36 1 770 7696 info@zen-it.hu

Az informatika napról-napra változik.

És ezzel bizony nem könnyű lépést tartani, pedig érdemes lenne…

Tisztában vagyunk vele, hogy az új trendek, megoldások figyelése nem a vállalkozások feladata, ezért mi segíteni szeretnénk Önnek, hogy mindig naprakész lehessen.

VIDEÓSOROZAT 1. RÉSZ

Mai hatékonyságnövelő tippünkkel Ön könnyen és gyorsan biztosíthat megfelelő védett időt a legfontosabb teendőinek.

Ha tetszett és hasznos volt, keresse a következő munkanapján is a postafiójában hatékonyságnövelő tippünket.

A barátjának, párjának, kollégájának is segítene?

Küldje el neki ezt az oldalt, és Ő is feliratkozhat az alábbi linkre kattintva:
https://zen-it.hu/irodai-hatekonysagnovelo-videosorozat

A VIDEÓ TARTALMA:

Üdvözlöm én Németh László vagyok! 

Ön a ZEN informatika irodai hatékonyságnövelő oktatóvideó sorozatának első részét látja. 

Járt már úgy, hogy egy fontos teendőt nem sikerült időbe befejeznie? Vagy pedig nem azon a színvonalon készült el, ahogy azt eredetileg elvárta volna? 

A probléma forrása sokrétű lehet, de az bizonyos, hogy a megfelelő minőségű feladat elvégzéshez azért megfelelő mennyiségű időre is szükségünk van. 

Éppen ezért fontos, hogy az ilyen kiemelt ügyek ne csak a kipipálós feladat listájában szerepeljenek, hanem a munkanaptárában is biztosítson rájuk időt. Éppen úgy, ahogy ezt egy személyes találkozóval tenné.  

Ennek még az a járulékos előnye is megvan, hogy ezáltal nem csak emlékeztetőt fog kapni arról, hogy hoppá, ezzel el kellene kezdeni foglalkozni, hanem biztos lehet abban is, hogy sem Ön, sem a munkatársai nem fognak ugyanerre az időpontra egy másik találkozót, egy másik feladatot beütemezni. 

Egy telefonon vagy postai úton beérkező kiemelt üggyel kapcsolatban Önnek személyesen kell eljárnia, kézzel kell beírni a naptárába.
De szeretnénk mutatni most egy gyors módszert arra, hogy ha egy ilyen fontos ügy email-en érkezik, akkor hogyan tudja azt néhány kattintással elhelyezni a naptárában, akár a Gmail levelezőjét használja, akár az Outlookot.
Reméljük, ezzel is meg tudunk spórolni Önnek egy-két percet naponta. 

Vágjunk bele, lássuk, hogy mi a teendő a gyakorlatban. 

Kezdjük a Gmail-lel. Megnyitottam az ottani naptáramat, és látható, hogy csak péntek délutánra van egy bejegyzésem. Viszont most kaptam az előbb, egy levelet, amelyben azt kérik, hogy a havi jelentést készítsem el holnap. Én ezzel déltől szeretnék foglalkozni, kb. 2 óráig tart ennek a jelentésnek az elkészítése.  

Megnyitom magát az üzenetet, és a Továbbiak menüpontra kattintva egy eseményt hozok ebből majd létre, amibe be fog majd kerülni a naptáromba. Ilyenkor automatikusan felajánlja, hogy ez egy találkozó legyen azzal az emberrel, aki küldte nekem az e-mailt. 

Erre most nekem nincsen szükségem, ezért őt el is távolítom az esemény résztvevői közül. Kiválasztom, hogy melyik napon akarom ezt végrehajtani, beállítom, hogy 12.00 és 14.00 között az irodában fogom csinálni, és mivel ez egy fontos feladat, ezért adok neki egy szép piros színt.  

A mentés gombra kattintok, és máris bekerült ez a levél szövege naptár bejegyzésként a személyes naptáramba. Ha rákattintok, akkor látom, a levél tartalmát, és innentől kezdve ezzel a feladattal biztosan foglalkozni fogok, hiszen létrehoztam neki dedikált időt.  Ez egész könnyen ment, igaz? 

És akkor nézzük meg, hogy mindez, hogy működik az Outlookban. Megnyitottam az Outlookot,  itt lehet látni a naptáramat. Pénteken még nincsen egyetlen egy bejegyzésem sem. 

Most visszamegyek a levelezésemhez, és azt látom, hogy megérkezett egy levél, amelyikkel dolgom van, és én ezt az információt, amit küldtek, fel akarom dolgozni holnap 10.00 és 12.00 között. Ezért fogom a levelet és szépen megfogom a bal egérgombbal, majd áthúzom a naptár ikonra, ott elengedem.  

Erre feldob egy új találkozó létrehozása űrlapot, hiszen ez tulajdonképpen egy olyan speciális találkozó vagy bejegyzés lesz, amiben én egyedül fogok részt venni. Tárgynak átvette a levél tárgyát, ezzel nem kell foglalkoznom, helynek pedig beírom, hogy én ezt az irodában kívánom feldolgozni, pénteken 10.00 és 12.00 között, rákattintok a Mentésre. 

Ezzel a naptár bejegyzés el is készült, tudom, hogy holnap nekem ezzel foglalkoznom kell. 

Ugye milyen egyszerű volt? 

Hogy tetszett?  

Bízunk benne, hogy tudtunk segíteni, hogy a jövőben egy kis időt tudjon megspórolni a naptár bejegyzések létrehozásával. Találkozzunk a következő munkanapon a postafiókjában újabb hasznos tippekkel, trükkökkel, amivel egy picit könnyebb élvezetesebb lesz a munka Viszontlátásra. 

Gondoskodjon rendszerekről!

MIT SEM ÉR egy jól megtervezett rendszer, HA A GONDOS GAZDA SZEME NEM FIGYELI FOLYAMATOSAN, hogy megfelelően mennek-e a dolgok. Egy jó rendszergazda már korábban látja a bajt, mint hogy az bekövetkezne.


https://zen-it.hu | info@zen-it.hu | +3617707696

Minden jog fenntartva © 2017. | Winning Solutions Kft.

Jogi nyilatkozat