ZEN – IT

AZ ÉRTÉKES GONDOSKODÁS.

Hogyan csináljuk?

s

Folyamatos távfelügyelet

A ránk bízott eszközökről folyamatos információval rendelkezünk, ezért sokszor mi már hamarabb tudjuk, hogy az adott eszközzel baj lesz. Felügyelni tudjuk a lemezek telítettségét, az eszköz hardveres képességeit, vagy éppen a vírusírtó szoftver állapotát, hogy szükség esetén felkészülten állhassunk neki a munkának.

w

Segítőkész support

Támogató csapatunk minden esetben kedvesen, segítőkészen áll a megoldandó problémához. Nincsen buta kérdés, nincsen lehetetlen feladat, lehetőségeinkhez mérten igyekszünk minden problémát megoldani.

Telefonos segítségnyújtás

Kollégáink munkanapokon 9-17 óra között telefonon is ügyfeleink rendelkezésére állnak, mert tisztában vagyunk vele, hogy sokszor egy rövid kérdés megválaszolása, egy biztató szó, a gyors reakció az amire a legnagyobb szükség van.

Távoli bejelentkezés

Kollégáink igény esetén távolról bejelentkeznek, és – lehetőség szerint – azonnal megkezdik a jelzett probléma elhárítását. Sok esetben az ütemezett feladatok, karbantartások elvégzéséhez is szükséges a távoli bejelentkezés.

Mit csinálunk?

Felhasználói támogatás

Számtalanszor találkoztunk már azzal, hogy egy vállalkozásban a cégvezető ért a legjobban az informatikához, ezért eleinte őt nyaggatják a kollégák az ügyes-bajos számítógépes problémáikkal. Egy idő után azonban már szólni sem mernek, ezért a feladatok elvégzése a szükséges idő többszörösébe kerül…

Szerver üzemeltetés

Számtalan esetben előfordul, hogy a vállalkozás tevékenysége, munkafolyamatai csak helyi szerverekkel szolgáltható ki. Ezeket a szervereket nem elég egyzser mgevenni, és üzembe helyezni, a megfelelő működésükhöz elengedhetetlen a rendszeres karbantartás, folyamatos szakszerű üzemeltetés.

Felhős szolgáltatások

A mai világban már elengedhetetlen, hogy adatainkat bárhonnan bármikor elérjük. A felhős megoldások előnyeiti a kisvállakozások tudják igazán kihasználni, ezért foglalkozunk mi is felhő alapú rendszerekkel. A felhő azonban nem jelent minden esetben megoldást…

Rendszeres karbantartás

Havi átalánydíjas szolgáltatásunk tartalmazza a rendszeres, kérdezés nélküli karbantartást. Hiszen mi akkor végezzük jól a munkánkat, ha láthatatlanok vagyunk és minden jól működik. Az elvégzett feladatokról havi rendszerességgel jelentést küldünk, mert számunkra fontos az átláthatóság, hiszen csak ez teremthet bizalmat.

Átlátható riportok

Mivel mi akkor végezzük jól a dolgunkat, ha láthatatlanok vagyunk, ezért a munkánkról riportokat készítünk, hogy átlátható legyen, hogy mivel is foglalkoztunk az elmúlt héten, hónapban.

Emellett havonta készítünk olyan vezetői riportot, amely 2 oldalban mutatja a felügyelt cég gépeinek egészségi állapotát, így a Zen Informatika segítségével előre tervezhetők, a nagyobb kiadásokkal járó karbantartások, beruházások, fejlesztések.

Mennyibe fog ez Önnek kerülni?

Kevesebbe, mint gondolná!

A rendszeres gondoskodás olyan értéket teremt vállalkozása számára, amellyel nem csak, hogy komoly hatékonyság növekedést fog elérni, de eszközei, rendszerei biztonsága is megemelkedik.

Mivel tisztában vagyunk vele, hogy a cégek számára fontos a tervezhetőség, kiszámíthatóság, de ugyanakkor a költségek optimalizálása is, ezért gondoskodó szolgáltatásunkra két különböző konstrukciót dolgoztunk ki.

Válassza azt a konstrukciót, ami a legkedvezőbb az Ön számára!

Havi átalánydíjas szolgáltatás

Kiszámítható költségeket szeretne? Nem szereti a számlákon a meglepetéseket? Havi átalánydíjas szolgáltatásunkat Önnek fejlesztettük ki. Számlázáskor nincsenek meglepetések, rejtett költségek, Ön pontosan kiszámíthatja, hogy mennyit fog fizetni, mi pedig a havi díjért cserébe folyamatosan, kérdés nélkül elvégezzük a szükséges karbantartásokat.

Eseti segítségnyújtás

Csak azért akar fizetni, amit ténylegesen elvégzünk? Nem zavarja, ha havonta változnak a költségek? Mivel tisztában vagyunk vele, hogy a KKV-k számára minden kiadás számít, ezért eseti segítségnyújtási szolgáltatásunkat azoknak dolgoztuk ki, akik rövid pórázon szeretnék tartani a kiadásokat. eseti szolgáltatásunk igénybevételekor Ön csak azután fizet, amit ténylegesen igénybe is vett.