+36 1 770 7696 info@zen-it.hu

Céges rutinfeladatok VÉGLEGES megszüntetése

Ha egy szoftver automatikusan el tud végezni egy feladatot, akkor az olyan mint ha a feladat megszűnne létezni. Segítünk Önnek a cégében “megszüntetni” az újra meg újra ismétlődő feladatokat.

Mondja el, hogy milyen céges feladatoktól szeretne megszabadulni és mi nem csak létrehozzuk Önnek a megoldást, de köszönetként adunk Önnek 30.000 Ft-ot is!

   
Árulja el nekünk, hogy milyen adminisztrációs vagy egyéb ismétlődő feladattól szabadulna meg szívesen a cégében, milyen újra meg újra ismétlődő irodai rutin munkát szeretne megszüntetni! Mondja el nekünk milyen céges folyamatot szeretne automatizálni, káoszmentesíteni, könnyen kezelhetővé tenni és…

…ha van rá megoldásunk, ha teljesíteni tudjuk a kérését, akkor, mivel segített nekünk jobban megérteni a vállalkozók problémáit és vágyait, mindenképpen adunk Önnek egy 30.000 Ft-os kupont, amelyet bármely alkalmazásunkra beválthat.

Sőt, amennyiben azt is elárulja nekünk, hogy mennyit fizetne szívesen egy ilyen megoldásért, lehetőséget adunk Önnek arra, hogy később, ha szeretné, ezen az Ön által ajánlott áron vásárolja meg a szoftverünket! Gyakorlatilag a kérdőívünk kitöltésével Ön szabja meg a szoftver árát.
   

Kattintson az alábbi gombra töltse ki a rövid kis kérdőívünket, segítsen nekünk jobban megérteni az igényeit és ezzel tegye meg az első és talán legfontosabb lépést a rutinfeladatoktól való szabadulás felé is!

Nap mint nap, újra meg újra kézzel csinálunk meg olyan dolgokat, amiket egyszerű eszközök, aprócska kis szoftverek, filléres költség mellett automatikusan elvégeznének helyettünk…

Az Ön vállalkozása, irodai adminisztrációja és céges háttérfolyamatai is tele vannak ÚJRA MEG ÚJRA ismétlődő feladatokkal, melyeknek a többsége teljesen, de legalább részben automatizálható lenne, mégpedig fillérekből.

A technika fejlődésével mára olyan eszközök váltak nevetséges áron hozzáférhetővé, amelyek a vállalkozások számára akár csak néhány évvel ezelőtt is sokmilliós egyedi fejlesztések és megint sokmilliós bevezetési költségek mellett voltak csak alkalmazhatóak.

Képzelje csak el, hogy az egyik munkatársa, akinek a munkaidejét 70%-ban egy nap mint nap ismétlődő rutinfeladat elvégzése teszi ki, egy mindössze néhány tízezer forintos kis szoftver alkalmazásának köszönhetően teljesen felszabadulna a feladat alól!

Látja az elképesztő hatékonyság növekedést?

Had segítsünk…

Kattintson az alábbi gombra töltse ki a rövid kis kérdőívünket, segítsen nekünk jobban megérteni az igényeit és ezzel tegye meg az első és talán legfontosabb lépést a rutinfeladatoktól való szabadulás felé is!

Milyen előnyt biztosíthat Önnek, a munkatársainak és az egész cégének az ismétlődő adminisztrációs és egyéb irodai háttérfolyamatok automatizálása?

  • Önnek és a munkatársainak rengeteg ideje szabadul fel.
  • A munkahelyi stressz jelentősen csökkenhet, mert a vállalkozás működése ezeken az állandóan ismétlődő területeken többé nem függ az Ön, vagy valamelyik munkatársának az aktuális teljesítményétől.
  • A bérköltségei csökkenhetnek, vagy változatlan költségek mellett Önnek és a munkatársainak a lélekölő rutinmunka helyett profittermelő tevékenységekre szabadul fel az ideje, figyelme és energiája.
  • Miközben a feladat 100%-os biztonsággal elvégződik, hisz a szoftver nem mulaszt, sokszor a feladat elvégzésének minősége is növekszik, hisz a szoftver sohasem hanyag és nem is hibázik.

Mit kell tennie, ha meg szeretne szabadulni néhány folyamatosan ismétlődő, időt, pénzt és energiát felemésztő céges feladattól? 

Segítsen nekünk megérteni, hogy mire van leginkább szüksége!

A cégünk rendelkezésére áll egy olyan rendszer mely segítségével, a céges folyamatainak automatizálására kulcsrakész megoldásokat adhatunk az Ön és az Önéhez hasonló vállalkozások kezébe. 

Jelenleg azonban nincs elegendő információnk arról, hogy a hazai vállalkozások pontosan milyen folyamataikat is szeretnék megkönnyíteni, lerövidíteni, vagy automatizálással akár teljesen meg is szüntetni.
  

Itt jön a képbe Ön!

Mondja meg, hogy milyen folyamatát automatizálná, és ha tudjuk, létrehozzuk Önnek a szükséges rendszert és a köszönetünk jeléül ráadásban adunk Önnek egy 30.000 Ft-os kupont, amit beváltat erre vagy bármelyik alkalmazásunk, vagy szoftverünk megvásárlásakor.
   

Kattintson az alábbi gombra töltse ki a rövid kis kérdőívünket, segítsen nekünk jobban megérteni az igényeit és ezzel tegye meg az első és talán legfontosabb lépést a rutinfeladatoktól való szabadulás felé is!

Hogyan szabadulhat a rutinfeledetoktól? – A legfontosabb kérdések tőszavakban:

Rendkívül kedvező, már már filléres áron megvalósítható hatékonyságnövelés...

Miről is van tehát szó pontosan? Céges folyamatok automatizált adminisztrációjáról, Irodai háttérfolymatok teljes vagy részleges szoftveresítéséről, amit hívhatjuk BackOffice automatizálásnak is. Az ismétlődő irodai adminisztrációtól való szabadulásról beszélünk, emberi erőforrást nem, vagy csak alig igénylő, helyfüggetlen irodai adminisztrációról.

Az önjáró cég álmához való közelítésről. Olcsón, egyszerűen és gyorsan.

Miért ilyen olcsó?

A cégünknek rendelkezésére áll egy technológia, amely segítségével nagyon egyszerű módon, de akár nagyon is profi rendszerek helyettesíthetőek.

Vannak olyan folyamatok, amik semmilyen profi rendszerbe nem illenek bele, illetve amelyekért önmagában rendszerbe állítani egy sokmilliós szoftvert nem éri meg.

  

További problémát jelent többnyire az is, hogy egy egyedi szoftvert nem lehet pontos folyamatleírások, és igény specifikáció nélkül rendszerbe állítani. A legtöbb cégnek, amikor fejleszteni szeretne még fogalma sincs arról, hogy pontosan mire lenne szüksége.

 

Ezek az általunk létrehozott Kulcsrakész rendszerek akár végleges megoldást is jelenthetnek a cége számára, de lehet, hogy mindössze ugródeszkaként szolgálnak egy profibb rendszer későbbi bevezetéséhez.

  

Amennyiben a későbbiekben esetleg egy drágább alternatíva mellett kellene döntenie, a mi szoftverünkkel szerzett tapasztalatok alapján egész pontos folyamatleírást és igény specifikációt lesz képes hozzá adni.

Nem biztos, hogy értem, hogy milyen folyamatokat és hogyan automatizálhatnék. Tudnának adni néhány példát?

Ha egy folyamat algoritmizálható, azaz megmondható, hogy adott eseményt követően milyen feltétellel mi történjen, akkor az a folyamat teljesen vagy legalább részben automatizálható. (Vannak folyamatok, ahol egy egy lépést embernek kell végeznie.)

Ami pedig még szebb az egészben, hogy az adott automatizmushoz megint csak fillérekért hozzákapcsolható egy egyszerű mobil applikáció mely segítségével Ön, vagy bármely munkatársa a telefonjáról, vagy tabletjéről is nyomon követheti az automata folyamatokat, illetve, ha és ahol szükséges, be is avatkozhat azokba.

Íme néhány példa a tipikus irodai illetve céges automatizmusokból:

  • Álláshirdetésre jelentkezők kezelése
  • Toborzási rendszer
  • Beszerzés jóváhagyó rendszer
  • Időpont foglaló rendszer
  • Feladatkezelő rendszer
  • Megrendelés felvétele
  • Megrendelések kezelése
  • Megrendelés továbbítása alvállalkozóhoz
  • Dolgozói karton (Minden dolgozói adat egy helyen)
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációk
  • Szabadságolási naptár és szabadság engedélyeztető rendszer
  • Ügyfélszolgálati panaszbejelentő
  • Erőforrás kezelő, teremfoglalási rendszer
  • A központ és a külsős helyszíneken dolgozó munkatársai közötti kommunikációs rendszer (Pl: Építési vállalkozás)
  • Rendezvény regisztrációs folyamat
  • Kérdőívezés, vevőelégedettség-mérés
  • Ajánlási rendszer
  • És még sorolhatnánk…

…de mondja meg inkább Ön, hogy mire van szüksége!

Kattintson a zöld gonbra és töltse ki a kérdőívünket MOST!

Tényleg megéri ezzel foglalkozni?

Ismeri azt az érzést, amikor önmagában a vállalkozás működtetése túlterheli? Amikor a nap végére több elintézetlen feladata van mint amennyi a nap elején volt?

Ismeri a mobiltelefonnal távírányított vállalkozás, a kézzel készített és elküldött ajánlatok, a szabdságolás kisakkozásának és a terepen dolgozó munaktársakkal való kommunikáció rémálmát?

  

A legtöbb hazai vállalkozás a céges háttérfolyamatainak, azaz a mindennapi rutin elvégzésének a szintjén megrekedt valahol… talán a századfodulón, vagy még régebben.

  

A legtöbb vállalkozás a több ember által egyszerre vezetett excel táblázatok káoszában, az emberi közbeavatkozással, ne adj Isten, kézzel kitöltött számlák, a kockás füzetben vezetett nyilvántartások, az ajtón kilépő munkatárs után kiabált “Józsi ne felejts már el beugrani a Takácsékhoz…” – hangzatú feladatkiosztások világában él.

Hihetetlen idő, energia és pénzpazarlás.

Képzelje csak el, hogy a titkárnője egy délután, amikor megkérte hogy rendeljen meg valamit az egyik beszállítójától, ránézne az órájára, végezne egy gyors kalkulációt majd elégedetten bólintva venné a kabátját és elindulna kifelé az irodából. Mire Ön megkérdezné, hogy hova megy. Mire Ő: Kispestre a beszállítónkhoz, megrendelni amit kért.

Teljesen természetes, hogy nem kell személyesen elmennünk a beszállítónkhoz, hogy rendeljünk tőle valamit.

A példa megmosolyogtató, már már banális, de vajon hány olyan céges háttérfolyamat, irodai adminisztrációs feladat van a vállalkozásában, amelyeknek a rutinszerű elvégzése, a már rendelkezésre álló, de NEM HASZNÁLT eszközök fényében úgy hat, mint ha a titkárnője útrakelne, hogy ledjon egy rendelést.

Az eszközhasználat az egyik leglátványosabb dolog, ami az embert megülönbözti az állatoktól.

Vajon ez az Ön alkalmazottainak és munkatársainak az esetében is így van?

Használnak eszközöket? Biztos benne?

Csak gondoljon bele abba, hogy ha a titkárnőjének szeméylesen kellene elmennie mindenkiehez, akivel beszélnie kell mennyivel lenne kevésbé hatékony, mit telefonnal, e-maillel és internettel? Ilyen vagy ehhez hasonló előrelépésk várnak Önre, egyszerű kis szoftverek, nevetségesen alacsony költségek melletti alkalmazásával.

Néhány tízezer forint egyszeri befektetésével folyamtosan megfizetett százezres bérköltségektől szabadulhat, illetve teheti azokat nyereségtermelővé.

Mi fog történni miután elárulta nekünk, hogy min szeretne változtatni a céges adminisztációjában?
  1. Az űrlap elküldését követően azonnal megkapja 30.000 Ft-os kuponunkat, melyet bármely termékünkre beválthat. 

  2. A hozzánk beérkező igényét feldolgozzuk, és amennyiben az Ön által igényelt rendszer mások számára is hasznosnak bizonyul és a megvalósítása technikailag lehetséges, lefejlesztjük és egy úgynevezett “Kulcsrakész Mini Rendszer”-ként hozzáférhetővé tesszük Önnek.

  3. Az általunk készített “Kulcsrakész Mini Rendszerek” ára, összetettségtől függően a néhány tizezer és egyszázezer forintos nagyságrend között váltakozik. [az árajánlatos verzióban ez nincs benne]

  4. Amint az új termék elkészült e-mailben és ha szeretné telefonon is értesítjük, amit akár telefonon, akár az e-mailből azonnal meg is rendelhet, természetesen az Ön által ajánlott vagy a kuponnal csökkentett áron. [a NEM árajánlatos verzióban ez változik]

  5. Ha szeretne részt vehet egy workshopon, ahol kiscsoportos környezetben segítünk Önnek rendszerbe állítani a megkapott alkalmazást.

 

Kattintson az alábbi gombra töltse ki a rövid kis kérdőívünket, segítsen nekünk jobban megérteni az igényeit és ezzel tegye meg az első és talán legfontosabb lépést a rutinfeladatoktól való szabadulás felé is!